Warunki Wysyłki
Niniejsze Warunki Wysyłki określają zasady dostawy Towarów/Produktów zakupionych w sklepie internetowym prestigeprint3d.pl.
1. Firmy Kurierskie:
- InPost: Realizujemy dostawy przesyłek kurierskich oraz do paczkomatów InPost.
- DHL: Realizujemy dostawy przesyłek kurierskich.
2. Czas Realizacji Zamówienia:
Czas realizacji zamówienia wynosi zazwyczaj od 3 do 7 dni roboczych od dnia zaksięgowania płatności na koncie Sklepu. Czas realizacji może ulec wydłużeniu w przypadku dużej ilości zamówień, problemów technicznych lub innych okoliczności niezależnych od Sklepu. O takim opóźnieniu Klient zostanie poinformowany drogą mailową lub telefoniczną.
3. Koszty Dostawy:
Koszty dostawy pokrywa Klient. Wysokość kosztów dostawy jest uzależniona od:
- Wybranej firmy kurierskiej (InPost lub DHL).
- Wybranej opcji dostawy (kurier lub paczkomat).
- Wagi i rozmiaru przesyłki.
4. Zasady Dostawy:
InPost:
- Dostawa do paczkomatu InPost: Klient zobowiązany jest odebrać przesyłkę w terminie wskazanym przez InPost. Po upływie tego terminu, przesyłka zostanie zwrócona do Sklepu, a Klient zostanie obciążony dodatkowymi kosztami zwrotu i ponownej wysyłki.
- Dostawa kurierem InPost: Dostawa realizowana jest pod adres wskazany przez Klienta podczas składania zamówienia.
DHL:
- Dostawa kurierem DHL: Dostawa realizowana jest pod adres wskazany przez Klienta podczas składania zamówienia. W przypadku nieudanej próby doręczenia przesyłki, Klient powinien skontaktować się bezpośrednio z DHL w celu umówienia ponownego terminu dostawy.
5. Odbiór Przesyłki:
W momencie odbioru przesyłki Klient ma obowiązek sprawdzić stan opakowania w obecności kuriera/listonosza. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki, Klient powinien sporządzić protokół szkody w obecności kuriera/listonosza i niezwłocznie skontaktować się ze Sklepem. Brak protokołu szkody może utrudnić dochodzenie roszczeń związanych z uszkodzeniem przesyłki.
6. Odpowiedzialność:
Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie wynikłe z przyczyn leżących po stronie przewoźnika (InPost lub DHL). Sklep nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia przesyłki, które powstały z winy przewoźnika.
7. Przesyłki Zagraniczne:
Obecnie realizujemy dostawy tylko na terenie Polski. W przyszłości planujemy rozszerzyć naszą działalność o przesyłki zagraniczne.]
8. Kontakt:
W przypadku pytań dotyczących wysyłki, prosimy o kontakt poprzez [info@prestigeprint3D.pl]
Data aktualizacji: 01.02.2025